sup och svälj, trevlig helg!

ohyes, idag är de äntligen helg. fiifan så skönt!
de var skola som vanligt idag, vi träffades typ 5min
i klassrummet vid åtta imorse, sen fick vi rast till nio.
vid nio var de redovisning av frivalsveckan i aulan,
magda sjöng en låt, och marri&emelie sjöng en låt, skitduktiga!
dessutom har magda och hennes grupp skrivit en egen låt,
vilket marri och hennes grupp med har på drygt bara en vecka!
vi var i aulan från nio till halv elva, sen gick vi tillbaka till klassrummen
och fick våra vanliga scheman och sen fick vi sluta!
vid kvart över elva var jag hemma, soft!
kusin och jag ska snart fara och handla sen hade vi tänkt laga nå käk
och se film senare.
har inga speciella planer för helgen, bara tänkt ta de lugnt och chilla.
håller på med en ny blogg, men kommer dock inte skriva ut den här pga.
att jag inte vill att en speciell person ska komma åt adressen.
ni får hålla utskik på bdb istället, där kommer jag så småningom att skriva ut den!
ha de bäst!
/m.hs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0