ingen rubrik

vart hos mormor&morfar hela dagen nästan, sen kom
kusin och hämtade mig vid fem tiden.
satt vid datorn tills vid nio, då duschade jag och allt sånt små grejjs.
btw, när jag gick ur duschen så var de en spindel med typ
randig kropp och typ 3m långa ben! jag skämtar inte, den var as stor!
och jag har skräck för spindlar och sånna äckliga småkryp, eller små och små..
men ah skitsamma.
nästa inlägg jag skriver blir nog de sista på denna blogg, sen byter jag!
så ni som vill följa min andra blogg; håll utkik på msn och bdb.
nu väntar sängen, ska lägga mig och smsa med syster en stund om inte
hon redan har hunnit somna.
nattinatti,
ha de bra!
puss
/m.hs

Kommentarer
Postat av: juliae

fan va najs.

de beror ju på hur man uppfostrar dom.

2009-09-06 @ 17:01:03
URL: http://jejej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0