skolstart, suck..


har typ sovit tre timmar inatt, sen suttit och lyssnat på alla lärares babbel från kl. 8-14, 
kan de bli mer drygare? 
första halvtimmen var det samling i aulan, där rektorn snackade och informerade en 
massa för dom blivande 6orna.
sen var de mentorstid, någon tävling, lunch, svenska, engelska och sen var allt babbel över för stunden.
for ut en sväng på samhället en snabbis med morsan när jag kom hem, 
och nu ligger jag i sängen och drogar halstabletter.. 
har jävulst ont i halsen, är uppsvälld på vänstra sidan i munnen och fryser som ett tok.
snälla, jag blir galen snart! de är så förbannat kallt..
nåväl, slutklagat om de, nu ska jag krypa under täcket och försöka vila ett tag.

ha de bra, 
/m.hs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0