höstmarknaden!

igår började höstmarknaden, men eftersom jag har vart hemma
från skolan så kände jag inte för att gå ut så de blev att sova över hos
mormor istället. vilket jag inte gjort på hur länge som helst.
vaknade vid halv sju, duschade, käkade frulle, sen spelade
vi en omgång kort tills morfar var redo att skjutsa upp mig till Jmk igen.
nu sitter jag med en handduk runt skallen, har just tvättat håret
och väntar på att de ska torka lite grand innan jag går och börjar göra
i ordning sminket.
jag och syster ska ut med ungarna på marknaden vid 10tiden en sväng så
innan dess måste jag vara klar.
de regnar och är skitdåligt väder ute idag, så hade ingen större lust
att gå ut överhuvudtaget idag. men vad gör man inte för sin familj? :)
sen blir de troligtvis att gå en sväng på området med magda, om hon
tycker att de är någon idé med tanke på de dåliga vädret.. får väl höra
vad hon säger senare, hon sover än den sömntutan.
senare ikväll blir de att vara barnvakt hos syster, för hon ska ut på området ikväll.
jag ska nog också ut ett tag senare ikväll, mamma är också barnvakt hos syster så då får hon vara där medans jag sticker ut en stund.
jag vet inte ännu om jag ska sova hos syster lr om jag ska sova hemma,
morsan ville att jag skulle sova där men nja.. vet inte.
nåväl, de problemet kommer senare.
nu ska jag kila ner och göra mig i ordning innan dom kommer,
ha de bäst.
/m.hs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0