höstmarknaden börjar leda mot sitt slut.

hela helgen har varit underbar, måste göras om!
hur som helst så ligger jag i sängen nu och lyssnar på
musik med världens huvudvärk, gick och la mig
direkt jag kom hem men kunde bara sova drygt 2h.
jag och systerdottern var ute på marknaden en stund idag,
och när vi var på väg hem så började de spöregna,
hon låg i vagnen med en filt över sig, så hon klarade sig
från att bli blöt. men de gjorde däremot inte jag.
jag blev dygnsur.. kul!
och imorgon är de skola igen, suck.
helgerna går alldelens för fort, man hinner inte vara med så
är den över.
de är iallafall frivalsvecka i veckan, så vi börjar inte skolan
"på allvar" förräns nästa vecka, skönt!
nu ska jag kika vidare innan de blir nattinatti :)
ha de bäst,
/m.hs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0