frivalsvecka!

i veckan är de frivalsvecka på skolan, så dom som har valt foto, bild & redigering
är dom enda som är kvar på skolan.
jag har valt de, vi är en ganska stor grupp som har hela skolan
för oss själva! :)
idag har vi varit ute vid talvatis (en sjö nedanför där jag bor) och
skulle rita av "de vi såg", jag och ida satt mest och svamlade på bryggan.
vi lyckades övertala fanny att få gå tidigare eftersom vi var klar ganska tidigt,
de var svinkallt och de blåste spikvindar!
en halvtimme före lunch så gick jag och ida ut för att fota lite grand,
de blev bättre än förväntat faktiskt!
vi hade en timme lunch så passade på att kila hem, sen fick
jag skjuts till statiol för att köpa tugg, mums!
dom sista två timmarna var vi i aulan och skulle kalkera utav
bilderna som vi hade tagit före lunch.
jag och ida hade hela aulan för oss själva, så vi satt bara mest och svamlade.
vi fick lite grand gjort iallafall, fast de blev lite fel.. hmm suck!
idag är jag ovanligt glad, men mer än så säger jag inte!
de är en hemlighet för tillfället, jag berättar senare i ett inlägg när jag
är redo att låta er andra ta del utav de! :)
men till dess håller jag de för mig själv och mina nära.
ska se ifall gina tricot sidan har börjat funka igen, eller om de är som
förra gången jag kollade.
sen ska jag dryga tills vid nio tiden, då blire till syrran och beställa kläder!
nämnligen bara hon som har de kortet man måste ha för att kunna betala
via gina tricot, så tar de via henne istället eftersom inte mamma har de kortet.
nu ska jag försöka få tag på älskling, och sen hitta på något för att tiden ska gå fortare!
ha de bäst,
/m.hs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0