17/8


ursäkta för dålig uppdatering, orsaken är att jag inte är på blogghumör överhuvudtaget.
i fredags sov jag över hos syster, och i lördags var jag med ungarna för att
syster var dålig och inte kunde ta hand om dom eftersom hon knappt kunde ta hand om sig själv.
hon låg i 40-graders feber, och allmänt hängig. tur att hon är piggare nu iallafall.
de var inte tänkt att jag skulle sova över i lördags, men som sagt, de blev ändrade planer.
idag vaknade jag vid tio tiden av att en jävla gräsklippare, suck! var stendöd..
sen ringde syster och ville ha massage, så då for jag och mamma dit typ 15minuter innan vi
var tvungen fara hem igen för att hinna fixa tills vi skulle till lule.
mamma var och skjutsade pappa till flyget, (han är inte min biologiska far)
sen träffade jag sara en sväng innan vi for hemåt igen.
nu är de snart dax och sova om man ska orka upp imorgon, ska vara barnvakt imorgon vid
14-tiden tills kvällen.
skriver förmodligen ett inlägg imorgonkväll, om jag hinner & orkar.
ha de bäst,
puss!
/m.hs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0