14/8


hade tänkt sova hela dagen ut idag, men syster ringde och väckte mig halv tio.
hon skulle till doktorn vid halv elva, och ville att jag skulle följa för att vara 
med barnen där. 
dennis skulle med dit, så var i "lekrummet" med ronja medans dom var där inne.
sen skulle syster släppa av mig hemma, men ronja skrek och ville inte att jag
skulle hem utan att jag skulle med hem till dom, och inte kunde jag ju säga nej
till den lillsötnosen, så jag följde.
sen fick syrran ont i ryggen, så de slutade med att hon inte tog sig ur sängen för
att hon hade så pass ont.
så hon satte mig i uppdrag, laga mat.
haha, då kan ni tänka er hur de gick .. klyftiga mia vid spisen! (y)
nåväl, till slut blev de mat iaf åt dom små liven :)
morsan kom vid halv tre och så skjutsade styvfar mig till banken, skulle hämta
ut id-kortet. 
sen skjutsade han mig hem innan han for tillbaka dit, orkade verkligen inte vara
där mer, dötrött & jävulst ont i huvudet.
nåväl, mer än så har de inte hänt idag.
ska kila, 
puss! 
/m.hs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0